Monday, January 16, 2023

Hi. im back

 Hello, lme sudah tidak menjegah. tahun 2023 sudah.so aku nak update life aku skrg. Alhamdullilah aku dah berkahwin pada bulan 6 tahun lepas dengan seorang lelaki yang aku x pernah sngke itulah jodoh aku.perkenalan singkat tp sgt sweet and bermakna. yang paling penting Allah permudahkan urusan kami setelah dua2 niat nak bernikah. Aku sangat bersyukur berjmpe dan berkahwin dengan lelaki yang paling sempurna yang dianugerah oleh Allah kepada aku setelah episod duka cinta tak jadi 2 kali yang aku heartbroken. Ok, kite proceed next story, untuk pengetahuan semua, aku berkahwin pada awal pertengahan bulan 6 dan pada awal bulan 8 aku pregnant rupenye. tapi berakhir dengan sedikit menyedihkan sebab aku gugur. and then skrg aku tgah prgnant lg sekali. and aku update next post okey :)

No comments: