Monday, December 10, 2012

cuak!!!







aloloo...lmer gler ak x mncoret lkisan hati aku kan?huhu..bz la ktekan..student matrik an.hehe..skang ni ak da msok sem2 da..huhu..skjap j..yg buat ak nak tlis blik ni pun sbb esok result PSPM  nak kuar..yg mnnentukan hla tuju ak pas ni..memey x tau..ak kan still dark pst or trun pdt...jujur mmng ak arap sgt ak still kart pst..cepat2 abeh matrik..ley msok u..ambek bdang yang ak mnat..x larat den nak mngadap nombor2 bgai..x larat weyh.rser nak muntah..bley byang x bljor bnder yg kiter x mnat.rser cam nk gler j..tpi kalo ak dtkdirkan pdt..ak pkir blik..mngkin 2 yng terbaik tok ak..ALLAH  2 mha mngtahui yg terbaik tok hamber2 diee..so jgan pernah prsoalkan..ni sbgai mngigatkan dri ak gark...ak ckp j kncang..huhu..ak ingat agi tyme result ups 2..ak dpt bwah 2.0..mmng rser ptus hrapan gler..rser dri ni cam bodo sgt...sdgkan ak da bljar bgai nak gler..mmng mngis x brlgu la ak..mak n ayah ak jer yg tau cmner trok ak nngis..dan diorng yang naikkan smngat ak lik..dpn kwan2 ak tnjuk rilek..tpi dlam hati ak mmng rser cam nak mraung j beb..memey mak n ayah ak j la yang bgi smngat slmer ni..biler ak down..mengupkan aku..hish~aper nak jdi ngan aku ni..cam dark kecik..sbb 2 r mak n ayah ak cam susah nak lpskan aku g jaoh..hahah.bnyak songeh anak diorang sorang ni.srry mak n ayah..aper2 pun kiter tunnguuu eso..mcm mner nak rsult ak erk..ak x nak kcwakan mak n ayah aku,ak nak bgi dirang brita berita gembira.YA ALLAH..BANTULAH AKU

No comments: